#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

بیانیه رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بیرجند و شهرستانهای تابعه در خصوص طرح فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان:

?در شرایط کنونی که مردم استان ما مانند سراسر میهن عزیزمان درگیر مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا است که سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته و آرامش را از زندگی مردم گرفته. همکاران خدوم پرستاری و پزشکی ما و محققین حوزه سلامت در خط مقدم این مبارزه با از خود گذشتگی و ایثار در تلاشند تا بیماران را درمان و همه گیری این ویروس منحوس را مهار نمایند. و این امر در صورتی محقق خواهد شد که تلاش های همه جانبه کادر پزشکی و پرستاری و مدیران کشوری و استانی از همراهی و مساعدت مردمی برخوردار گردد. آنچه در این چرخه کنترل مهم است فرصت شناسی، آگاهی و فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی است که با درک شرایط حساس همچون گذشته پشتوانه ای برای اجرای برنامه های مدیریت این بحران باشند.
لذا از مردم آگاه و همیشه در صحنه خراسان جنوبی و تمامی مدیران محترم سطح استان سازمان های مردم نهاد و سایر موسسات دولتی غیر دولتی و اصناف، تقاضا میکنیم تا با رعایت قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، کشوری و استانی در خصوص محدودیت رفت و آمدها و تجمعات چند نفره… در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کادر خدوم پرستاری و پزشکی را یاری نمایند. همچنین با توجه به اینکه در استانه سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت هستیم از مردم فهیم استان تقاضا می نمایم با ماندن_در_خانه پرهیز_از_سفر و عدم تردد به کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، کمک نمایند.
انشاا… با مشارکت و همدلی مردم فهیم، فرهیخته و موقعیت شناس استان و تلاش کادر درمانی و مدیران دلسوز استان به زودی شاهد برگزاری جشن ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور و همچنین در خراسان جنوبی باشیم.
غلامحسین محمودی راد رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بیرجند و شهرستان های تابعه