رئیس شورای شهر اسدیه با بیان اینکه اعضای شورای شهر از شهردار منتخب حمایت صد در صدی خواهند کرد ، گفت:حمایت صد در صدی اعضای شورا و مردم باعث ساختن شهری زیبا و در شأن مردم عزیز اسدیه خواهد بود.

یاسین خسروی رئیس شورای شهر اسدیه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبر و هنر با بیان اینکه شهردار منتخب ؛ فردی با اخلاق، جوان، توانمند و پرکاری می باشد گفت: تخصص عابدینی در امورات عمرانی یکی از مهمترین دلایل انتخاب وی به عنوان شهردار اسدیه می باشد.

 

وی با اشاره به مراسم تودیع و معارفه شهردار اسدیه که فردا در فرمانداری صورت می گیرد ، افزود: شهروندان عزیز اجازه دهند تا شهردار منتخب کار خود را آغاز کند تا در ادامه شاهد عملکرد مثبت یا منفی مهندس عابدینی باشیم.

عضو شورای شهر اسدیه در پاسخ به این سوال که مهمترین دلایل انتخاب آقای عابدینی نسبت به سایر گزینه ها چه بوده است، گفت:در نشست جمع بندی انتخاب شهردار ، اعضای محترم شورا به دلایل منطقی رسیدند و ایشان با رأی بالا انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از شهردار منتخب حمایت صد در صدی خواهند کرد، گفت:حمایت صد در صدی اعضای شورا و مردم باعث ساختن شهری زیبا و در شأن مردم عزیز اسدیه خواهد بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله