اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیانیه ای صادر کردند.

در متن بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی آمده است؛ راه اندازی اغتشاشات کور و بی هدف، به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان، اما در عمل تجزیه طلبی، توهین به نوامیس مردم، هتک حرمت مقدسات و ارزش های اسلامی همه بیانگر این است که ما به قله های رفیع آرمان‌های انقلاب نزدیک می شویم و دشمنان ما چشم دیدن این فتوحات عرصه های علمی، اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و امنیتی را ندارند.

در روزهای گذشته اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان ایران اسلامی به وقوع پیوست که قلب همه دوستداران و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به درد آورد.

بی شک هیچ انسان منصفی اقدامات شرورانه گروه معدودی را که به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی، با تعرض به جان و مال هموطنان، امنیت، آرامش، و یکپارچگی کشور را مورد هدف قرار دادند، تایید نمی کند.

هیچ انسان غیوری هتک حرمت به پرچم مقدس کشور عزیزمان که برای به اهتزار درآمدن آن صدها هزار نفر از بهترین ها شهید شده اند را تاب نمی آورد. توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی را هر انسان آزاده ای محکوم می کند.

اتفاقات اخیر هر چند تلخ و اسفناک بود، اما بار دیگر ماهیت دشمنان واقعی این مرز و بوم را برملا کرد، آنانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل ضدانسانی فروگذار نمی کنند.

وقایع اخیر و گذشته نشان می دهد سیاستی که دشمن در اینگونه حوادث از طریق بازوهای رسانه ای خود دنبال می کند، شبهه افکنی، غبارآلود کردن فضا و سوء استفاده از احساسات پاک جوانان به منظور ایجاد تقابل درون ملت و نیز بین ملت و حاکمیت است؛ لذا همگان باید مراقب باشند تا اختلاف دیدگاه ها و سلایق موجب ایجاد دوقطبی های کاذب و تفرقه افکن نشود.

مردم بزرگ ایران به خوبی نشان داده اند که علی رغم اختلاف در قومیت، دین، مذهب، اعتقادات و سلایق، در راستای استقلال، عزت و اعتلای کشور هم زبان و هم قسم هستند. حضور پرشور اقشار مختلف مردم پس از این اغتشاشات در حمایت از مقدسات اسلامی و مخالفت با اقدامات خرابکارانه گروهی آشوب طلب گواهی بر این مطلب است که ملت بزرگ ایران در مقابل اینگونه اقدامات ساختارشکنانه خواهند ایستاد.

بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه های دشمنان را بر ملا کرد.

در این راستا جمعی از ما اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خراسان جنوبی ضمن حمایت قاطعانه خود از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و تشکر از حافظان امنیت، اهانت به مقدسات و آشوب طلبی به بهانه های واهی را به شدت محکوم نموده و خواستار مقابله با تجزیه طلبان، عوامل نفاق، آشوبگران و حامیان آنها هستیم که اینان جز با ویرانی ایران عزیز آرام نخواهند گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور