?استاندار خراسان جنوبی که در دیدار با حامیان دولت در شهرستان سرایان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: مردم بزرگترین سرمایه در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند از این رو باید برای تعالی و پیشرفت همه مردم استان، دست در دست یکدیگر گذاشته و استان و شهرستان خود را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهیم.
♦️به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری؛ استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه من برای خود هیچ وظیفه ای بالاتر از اجرایی کردن منشور ۷ صفحه ای دوباره ایران و محقق ساختن برنامه های دولت تدبیر و امید قائل نیستم تصریح کرد: شایسته است مسئولین و مدیران کل استان مخصوصاً کسانیکه راس حاکمیت مسئولیتی بر عهده دارند در راستای اجرایی کردن منشور دوباره ایران رئیس جمهور اقدامات جدی تری صورت دهند.
♦️وی ادامه داد : منشور دوباره ایران، یک منشور جامع و کامل از کلیه مباحث توسعه ای همچون توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … است .
♦️وی مردم داری را یکی از اصول مسلم دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: مردم به عنوان بزرگترین سرمایه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه و در همه حال باید مورد توجه قرار گیرند و به دور از گرایش های فکری چون هم نوع ما هستند و مسلمان و ایرانی می باشند قابل تکریم و احترام هستند.
♦️وی یادآور شد: خدمت به همه هم استانی های عزیز را از بهترین اعمال می دانم و در راه خدمت به مردم استان،به همه مدیران توصیه می کنم خدمت به تک تک افراد استان را وظیفه و شان خود بدانند و در این راه حداکثر تلاش خود را به عمل اورند.
♦️وی تصریح کرد: مدیران باید مشی و روش دولت تدبیر و امید که مورد پسند اکثریت مردم ایران قرار گرفته است را مد نظر قرار داده و از کسانی که در این راه زحمت کشیده اند در جهت خدمت به مردم بیشترین بهره را بگیرند و این در تمام دنیا مرسوم و مورد قبول اکثریت است.
♦️دکتر مروج الشریعه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بانوان و جوانان در راس مسئولیت ها استفاده بیشتری انجام گیرد گفت: مردم استان خراسان جنوبی باید قدردان این دموکراسی و آزادی در همه نقاط استان باشند.
♦️استاندارخراسان جنوبی، تشکیل اتاق فکر در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: شما باید به عنوان اتاق فکر شهرستان با تشکیل جلسات هفته ای و با تفکر مسائل را احصاء و آنها را برای مرتفع شدن به فرماندار و استاندار ارائه نمایید زیرا زمانی توسعه و پیشرفت صورت می گیرد که همه با هم بدور از سلایق سیاسی برای توسعه شهرستان سر یک میز بشینیم و تصمیم گیری نماییم و وقتی از جلسه توسعه شهرستان خارج شدیم با قدرت مشی سیاسی خودمان را دنبال کنیم.
♦️استاندار خراسان جنوبی در بخشی از سخنان خود افزود : از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در استان با هر نگاه و گرایشی حمایت می کنیم همچنان بیگانگان هم اگر با رعایت مصالح جمهوری اسلامی ایران در کشور بخواهند سایه گذاری کنند مورد حمایت مسئولین قرار می گیرند.

♦️وی در خصوص سهم توسعه در استان افزود : سهم توسعه ای استان در حوزه صنعت و خدمات بسیار پایین است و وجه غالب توسعه کشاورزی است و اگر جریان سیاسی می خواهد مقبولیت در بین مردم به دست بیاورد باید به بنیان های اقتصادی مردم توجه ویژه ای داشته باشند.
♦️این گزارش حاکیست؛ استاندار خراسان جنوبی همزمان با سفر به شهرستان سرایان در جمع حامیان دولت و فعالین ستاد دکتر روحانی در این شهرستان حضور یافت و ضمن دیدار با آنان ، در جمعی صمیمی و شفاف مسائل مطروحه تعدادی از انان را استماع کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله