#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) وپنجاه و نهمین سالگرد یوم الله ۱۵ خرداد استان با حضور اعضای مجمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل سالن جلسات این شورا برگزار گردید.

، حجت الاسلام احمد ملایی، مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه، جهاد تبیین و ضرورت انتقال و تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان در مقابل تحریف های دشمنان را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وظایف در برهه زمانی حساس کنونی عنوان نمود و از تمامی اعضای جلسه خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد در این خصوص شد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه از برگزاری باشکوه مراسم سالروز ارتحال تاریخی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در سراسر استان خبر داد و افزود: الحمدالله با فروکش نمودن ابتلاء به ویروس کرونا، مراسمات با حضور گسترده مردم و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد گردید.

حجت الاسلام ملایی برگزاری مراسم در محل حسینیه جماران، مسجد و مصلی المهدی(عج)، مدرسه علمیه سفیران هدایت و مسجد الرسول بازار را برنامه های محوری مرکز استان اعلام نمود و افزود انشاء الله جزئیات دقیق تر از زمان مراسمات در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد اطلاع رسانی خواهد گردید.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، برگزاری مراسم گرامیداشت در تمامی مساجد و بقاع متبرکه در شب ۱۴ و ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، برگزاری نمایشگاههای مختلف، استفاده از ظرفیت نماز دشمن شکن جمعه، برگزاری ایستگاه صلواتی و فضا سازی محیطی را از اهم برنامه ها جهت گرامیداشت ایام مذکور برشمرد.