از منتخبین اولین جشنواره مجازی فرهنگی، ادبی، هنری مشق باران ویژه معلولان استان در دهه ی فجری انقلاب اسلامی طی جلسه ای تقدیر می شود.

امان الله احراری، از ارسال ۳۳ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگی،ادبی،هنری مشق باران خبر داد، و افزود؛ دهم دی ماه ۱۳۹۹ مهلت ارسال اثار به دبیرخانه اعلام شده بود که تعداد ۳۳ اثر در دبیرخانه ثبت شد.
احراری، دبیر جشنواره مشق باران ادامه داد: پس از اعلام موافقت معاون پشتیبانی و منابع انسانی و تایید مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، جشنواره مذکور بمناسبت هفته ی جهانی معلولان آغاز به کار نمود که پس از اطلاع رسانی عمومی، در مهلت تعیین شده ۳۳ اثر، شامل ۱۸ اثر در بخش دلنوشته و شعر و ۱۵ اثر در بخش گویندگی وفن بیان، به دبیر خانه ارسال گردید..
وی همچنین اعلام کرد اولین جشنواره فرهنگی،ادبی،هنری مشق باران با هدف بسترسازی برای رشد کمی و کیفی هنری معلولین استان، تبادل تجارب ، توجه به خلق آثار مبتنی بر ظرفیت‌های موجود و تقویت توان این عزیزان در حوزه های مختلف ادبیات، فرهنگ و هنر برگزار ‌شد.
هیئت داوران نیز از کارشناسان فرهنگ و هنر و صداوسیمای استان؛ آقای علی جعفری جم ، خانم دکتر الهام خزائلی در بخش گویندگی وفن بیان و همچنین آقای عبدالرضا صمدی، در بخش دلنوشته ومتنون ادبی، ضمن ارج نهادن به ۲۵ اثر راه یافته به مرحله داوری نهایی، تعداد ۳ اثر در هر بخش را به عنوان برگزیدگان اول تا سوم (مجموعا ۶ اثر) و ۲ اثر را شایسته تقدیر دانسته وانتخاب نمود. هیئت داوران بی آن که اعتقاد داشته باشد نظرش مصون از خطاست، با توجه به دانش و تجربه خویش، پس از بررسی آثار، در کل و نسبت هر اثر با کل آثار و ویژگی ساختاری و تکنیکی ، نظر نهایی خود را به شرح زیر اعلام نمود:
الف: در بحش گویندگی وفن بیان،
۱- آقای مجتبی سنبلی حائز رتبه اول
۲- مهدی سموئی حائز رتبه دوم
۳- خانم معصومه شمشیرگران حائز رتبه سوم
ب: در بخش دلنوشته ومتون ادبی:
۱- خانم زهرا حاجی زاده حائز رتبه اول
۲- خانم فاطمه امینی حائز رتبه دوم
۳- آقای حسین لاجوردی حائز رتبه سوم
ج-شایسته تقدیر:
۱- آقای امیر عباس نظامی
۲- خانم مریم زارعی به اتفاق همسرشان آقای اسحاق چدانی

خاطرنشان میشود، جلسه تقدیر از برگزیدگان جشنواره، در مراسمی با حضور مسئولین مربوطه و در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد گردید.