?️در این نظام مردم تصمیم گیر هستند.از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که هم به دنبال اجرای قانون اساسی بوده و هست و  هم نسبت به حقوق مردم احتمال ویژه ای دارد.در دولت تدبیر و امید،اعتقاد و التزام عملی به تشکل ها و سمن عملی و اجرا می شود و من در جمع شما ارباب جراید و خبرگزاری ها و همه کسانی که در عرصه مطبوعات تلاش می کنند، با افتخار اعلام می کنم در هفته گذشته منشور حقوق سیاسی به همه استانداری ها ابلاغ شده است.در یک وقت مناسب در این مورد مفصلا صحبت خواهیم کرد.

 

 

?️ ما به عنوان کارگزاران دولت تدبیر و امید از هر نقد منصفانه ای استقبال می کنیم.اگر نقد و نظارت مردمی و اصحاب رسانه نباشد،طبیعی است که برخی مسیولان باورشان شود که خبری است و حرفشان همیشه درست است!

 

مجموعه استانداری و مدیران استان این امادگی را دارند که هم در اجرای قانون دسترسی ازادبه اطلاعات همراهی کنند و هم تلاش می کنیم شورای اطلاع رسانی استان را فعال کنیم که با یک نگاه علمی و مشاوره هایی که دوستان رسانه ای به ما خواهند داد،انشا الله بتوانیم به کار خود را دردحوزه اطلاع رسانی انجام دهیم.

 

?️خواهش من این است ک تلاش کنیم امید را در جامعه زنده نگه داریم.در برخی گروه ها و کانال ها می می بینم که نوشته شده است”شنیده می شود فلان اتفاق قرار است بیافتد!”خواهر من؛برادر من چرا باید شنیده شود!در موضوعاتی محدودیت های حفاظتی و امنیتی نداریم و می توانیم صادقانه موارد را اعلام کنیم.نباید اعتماد مردم را خدشه دار کنیم.

به من زنگ می زنند و می گویند شنیده ایم فلان نفر قرار است فلان پست را بگیرد.من باید قسم و آیه بگویم تا باورشان شود حتی من که خودم مسیول هستم،اسم فردی که نام برده اند نشنیده ام!

 

?️ بر اساس شنیده هایی که ممکن است واقعیت نداشته باشد تخریب نکنیم.تاکید شخص استاندار محترم این است که مجموعه مدیران اجرایی ما شکایتی نخواهند داشت از مطبوعات.خواهش ما این است اگر اطلاعاتی نیاز بود ، اهالی رسانه در بستر شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها از ما بخواهند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله