سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: رویکر مهم استاندار در اداره امور استان در سطوح مختلف مدیریتی، استفاده از افراد توانمند اس

محمدرضا حسنی مقدم در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید زیرکوه افزود: توانمندی یک مدیر خواهد توانست خیلی از مشکلات مردم را حل و فصل کند.
وی با اشاره به اینکه بالاترین شان و جایگاه یک مسئول یا یک مدیر، خدمت به مردم است گفت: هنر یک مدیر حضور بین آحاد مردم برای بررسی، پیگیری و حل مشکلات آنان است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر هدف از قبول مسئولیت فقط برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان باشد؛ قطعا این مسئولیت یک موهبت الهی است.
به گزارش ایرنا در این آیین محمدحسین عربشاهی به عنوان فرماندار زیرکوه معرفی و از خدمات محمد کریمی سرپرست این فرمانداری قدردانی شد.
عربشاهی پیش از این معاون مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی بود.
محمد کریمی از خردادماه امسال سرپرستی فرمانداری زیرکوه را برعهده داشت که آن زمان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بود و اکنون فرماندار قاینات است.
شهرستان زیرکوه سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله ۸۵ کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در این شهرستان ۱۴۷ کیلومتر است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله