درجلسه ی ستادراهبری ومدیریت اقتصادمقاومتی استان
که درمحل فرمانداری شهرستان نهبندان تشکیل شددکتر مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی گفت با تاکید بر استفاده بیشتر از سنگهای معدنی داخل استان در زیباسازی شهرها، گفت : در این خصوص استانداری از شهرداریها حمایت مالی می کند .

وی همچنین با تاکید بر ایجاد زیرساختهای سرمایه گذاری در نهبندان گفت : جذب سرمایه گذار، توسعه اقتصادی و امنیت را در همه ی ابعاد طلب می کند و تمام مشوقها باید برای سرمایه گذاران فراهم شود .

استاندار سپس در جمع مردم و در مسجد امام حسین این شهر با اشاره به ظرفیت های این شهرستان گفت : انبوهی از سرمایه های مردم از این استان خارج میشود که باید چاره اندیشی شود و در این مسیر تامین زیرساخت ها و مطالبه گری مدیران در اولویت است .

وی ضمن تشکر از اهم اقدامات انجام شده توسط فرماندار نهبندان وتاکید بر گزارش مبسوط وخوب ایشان در جلسات امروز گفت : ” فرماندار نهبندان بیشتر فرمانداری اقتصادیست وبعد سیاسی ”

دکتر مروج الشریعه در نشست سران عشایر و قبایل نهبندان هم در خصوص شرایط تعرفه های برق وتامین زیرساخت ها در روستاهای مرزی قول مساعد داد و گفت : وحدت ، همدلی بین برادران شیعه و اهل سنت در تامین امنیت بسیار مهم است .

فرماندار نهبندان در این جلسه خاطر نشان کرد :
درموضوع توسعه ثبات مدیریت شرط لازم هست ولی شرط کافی نیست! شرط لازم وکافی داشتن برنامه است!که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده نهبندان درمسیرتوسعه قرارگرفته است وهرمسوولی که در ادامه دراین شهرستان مشغول خدمت شودقطعا این مسیر را ادامه خواهدداد!

وی باپرداختن به اهم برنامه های اجراشده درطول زمان خدمت خودتاکنون اظهارداشت که اولین اولویت ماازهمان ابتدای کارتامین زیرساخت ها وفراهم نمودن بسترلازم برای شتاب بیشترضرب آهنگ توسعه شهرستان بوده وهست ودرادامه به طرح ها وپروژه های مهم شهرستان دربخش های مختلفی همچون پروژه ی گازرسانی، تامین برق موردنیاز با ایجادمزرعه ی تولیدبرق بادی توسط بخش خصوصی، مطالعات واکتشافات مهم بخش معدن شهرستان واحداث واحدهای فرآوری صنایع تبدیلی – معدنی ،صنعت توریسم و جاذبه های گردشگری ومقوله ی مهم اشتغال وسرمایه گذاریهای داخلی وخارجی و…پرداخت

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله