#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۶ هزار و ۱۷۵ مجوز ایمنی در سال گذشته توسط واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) این شرکت صادر شده که نقش موثری در افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات ناشی از فعالیت‌های عملیاتی داشته است.

، سید محمود هاشمی افزود: این شرکت به موازات فعالیت‌های گسترده گازرسانی نسبت به رعایت دقیق اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) نیز اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی از افزایش ۱۱ درصدی پرمیت‌های (مجوز انجام کار) صادر شده در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: از مجموع مجوزهای صادره طی سال گذشته ۴ هزار و ۵۷۸ مورد مربوط به پرمیت کار گرم، ۸۰۸ مورد مربوط به پرمیت تزریق گاز و مابقی مربوط به پرمیت پرتونگاری، کار در ارتفاع و کار برقی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: کارشناسان واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست با صدور مجوز برای انجام کارها درصدد کاهش خطرات ناشی از فعالیت‌های عملیاتی و افزایش حداکثری ضریب ایمنی هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح سفیر ایمنی و اعزام کارشناسان HSE، بهره‌برداری و روابط عمومی به روستاهای گازدار استان و آموزش حضوری درخصوص استفاده ایمن از گاز طبیعی به اهالی روستاها افزود: خراسان جنوبی یکی از ایمن‌ترین استان‌های کشور در حوزه مشترکان گاز طبیعی است و امیدواریم با استمرار فعالیت‌های ایمنی و آموزشی به‌ویژه در مناطق روستایی شاهد بروز کمترین حوادث باشیم.