#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از تعطیلی اقامتگاه‌ها، عدم پذیرش تورهای گردشگری و لغو برنامه‌های نوروزگاه و جشنواره‌های نوروزی در استان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: مسافران در صورت سفر به استان با محدودیت روبرو خواهند شد.

حسن رمضانی  اظهار کرد: واحدهای اقامتی خراسان جنوبی در نوروز ۹۹ پذیرش به صورت تورهای گردشگری و گروهی نخواهند داشت.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های صادره از وزارت میراث فرهنگی، واحدهای اقامتی در سطح استان در ایام نوروز تعطیل نیست، اما پذیرش گردشگران و مسافران به صورت تورهای گردشگری و جمعی در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی دیگر ممنوع است و در موارد ضروری به مراجعین خدمات محدود ارائه خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مهمانسرای ادارات، ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس، خانه‌های معلم، سراهای ورزش، امکانات اقامتی بقاع متبرکه، در ایام تعطیلات پیش رو تعطیل خواهند بود.

رمضانی با بیان اینکه کمپینگ‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های سطح استان نیز ممنوع است، یادآور شد: به دلیل حفظ سلامت هم استانی‌ها، موزه‌ها و بناهای تاریخی استان ضدعفونی خواهند شد، لذا تا اطلاع ثانوی این مراکز تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ادحام جمعیت و پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های نوروزگاه و جشنواره‌هایی که در ایام نوروز در سال‌های گذشته برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی یادآور شد: موزه‌های دولتی و خصوصی و بناهای تاریخی استان نیز به منظور ضدعفونی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.