در آستانه فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار و به ابتکار بسیج رسانه خراسان جنوبی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مسئول بسیج رسانه استان و مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی با دو نفر از خبرنگاران پیشکسوت استان دیدار و گفتگو کردند.

 

علی فرخنده-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی-در دیدار با جمعی از پیشکسوتان رسانه استان اظهار داشت: تشکر از زحمات بزرگان یک عرصه به خصوص رسانه یک نکته اخلاقی است.

 

وی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی را در عرصه ارتباط بین مردم و مسئولین بر عهده دارد، افزود: از سمت مردم به عنوان بیان کننده مطالبات و از سمت مسئولان به عنوان گزارش دهنده اقدامات نقش امیدآفرینی را بر عهده دارند.

 

فرخنده بیان کرد: علاقه مند هستیم تا خاطرات پیشکسوتان رسانه به عنوان تاریخ رسانه در خراسان جنوبی شامل تلخی ها و شیرینی ها را بشنویم و از این خاطرات استفاده کنیم.

 

همچنین سجاد رضایی-مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی- با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان رسانه استان در طول سال‌های گذشته در دستور کار بوده و همواره انجام شده است، افزود: این برنامه امسال با حضور در منازل و با هدف قدردانی از سال‌ها تلاش و مجاهدت این بزرگواران در حوزه خبر و اطلاع رسانی در حضور اعضای خانواده انجام می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت است، یادآور شد: انجام رسالت خبرنگاری به طور صحیح، بدون همراهی و مجاهدت خانواده امکان پذیر نیست.

 

در این دیدار با حضور در منازل «علی اکبر مهربخش» و «رضا حسین زاده»، خبرنگاران پیشکسوت خراسان جنوبی از فعالیت های آنها در حوزه اطلاع رسانی قدردانی شد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور