هشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۶ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و صنعت نان و … در سال ۹۶روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۱۱/ ۱۳۹۶  و جمعه ۲۷/۱۱/۹۶ برگزار می گردد.

­به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر بیان داشت: ۲ هزار و ۸۹۲  نفر در  دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان در سال ۱۳۹۶ در ۱۹۴ حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۴۷ نفر مرد و ۱۳۴۵  نفر زن هستند.

وی ادامه داد: ۴۲۷ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و تفاهم نامه ها در ۱۸ حرفه   ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۰۸ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند. خوش آیند با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند آزمونهای مهارت بیان داشت متقاضیان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس http:// portaltvto.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

وی بیان داشت: نتایج این مرحله از آزمونها تا شنبه مورخ ۰۵/۱۲/ ۹۶ اعلام می گردد و داوطلبانی که  موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شده اند، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت بیان داشت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ ، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۲۵۶- ۰۲۶ تماس حاصل نمایند و یا به مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل اقامت خود مراجعه نمایند.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله