#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

طرح ایده پردازی و دریافت ایده‌های مردمی برای برگزاری مراسم و مناسبت ها، در آستانه دهه فجر برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طرح دریافت اجرای طرح ایده پردازی و دریافت ایده‌های مردمیایده ها، نظرات و پیشنهادات مردمی در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی به صورت اینترنتی در قالب یک فراخوان عمومی اجرا می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی به صورت مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نظر دارد، به منظور برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم عزیز ایران اسلامی و دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات آن‌ها در امر خطیر بزرگداشت مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی، طرح جمع آوری ایده‌های مردمی به صورت اینترنتی را اجرایی کند.

همچنین این شورا قصد دارد، سامانه ایده پردازی مراسم و مناسبت‌ها را راه اندازی کند و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دسترس عموم مردم قرار دهد.

با توجه به لزوم سنجش شرایط لازم برای اجرای این طرح از مردم دعوت شده در طرح آزمایشی که فرم مربوط به آن، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/Yx۹fiaAt قابل دسترسی است، مشارکت کنند.
گفتنی است از صاحبان ایده‌های برتر قدردانی خواهد شد.