مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: عمده نیروهای متخصص از استان خارج می شوند.

 محمود حیدری  در در نشست فعالان فرهنگی، مردمی رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی با سخنگوی دولت اظهارکرد: در دو سال کمترین شکایت را از سوی رسانه های استان داشته ایم به طوری که در دولت قبل شکایت فراوان داشته ایم.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی به مشکلات مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: حال مطبوعات  و راسانه ها در خراسان جنوبی  خوب نبوده و ۹۰ درصد رسانه های مکتوب تعطیل شده است.

وی گفت: عمده نیروهای متخصص از استان خارج می شوند.

حیدری با بیان اینکه برخورد تند با رسانه ها در مواقعی که اشتباهی دارند نباید صورت گیرد، اضافه کرد: امیداست همچنان که دولت سیزدهم قول دادند مناطق مرزی کشور در حوزه رسانه باید به طور ویژه دیده شود که متاسفانه این امر را در خراسان جنوبی ندیده ایم در حالی که جزو اولین های رسانه های مکتوب استان بوده اند و باید حفظ شود.

وی در مورد معافیت های مالیاتی گفت: حوزه اقتصادی در خراسان جنوبی مشکل دارد برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در استان کاهش یابد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی بیان داشت: حذف معافیت های مالیاتی برای خراسان جنوبی مشکل ساز شده چون ماندگاری سرمایه گذار در این منطقه بسیار سخت است.

حیدری اضافه کرد: دولت برای پروژه های بزرگ خود پیوست اعتباری اطلاع رسانی بگذارد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استان سخت در اجرای بخشنامه ها قانونی است، یادآور شد: بخشی از جهاد تبیین دست روابط عمومی ها بوده و باید بروز شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جهاد تبییین به خوبی اجرا شود هم باید رسانه ها و هم روابط عمومی ها تقویت شوند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور