«حسین خسروی اسفزار» در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یکتانژاد در شهرستان فردوس اظهار کرد: مرگ انواع و اقسام مختلفی دارد اما بهترین آنها ، مرگ در راه خد ا و شهادت است که انرا به هر کسی نمی دهند و من افسوس دوران دفاع مقدس را می خورم که شهادت نصیبم نشد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهادت در راه خدا، گفت: شهادت سردار سلیمانی چنان اثری در جامعه ایجاد کرد که ایرانی و غیرایرانی و حتی غیرمسلمان ، در کرمان بر مزارش حاضر و ادای احترام کردند.

خسروی ادامه داد: مقام معظم رهبری در نماز میت یکی از علما ، جمله «انا لا نعلم منه الا خیرا» را در نگفتند ، اما برای سردار دلها این جمله را با گریه سه بار تکرار فرمودند و این نشان دهنده جایگاه شهداست.

وی گفت: شهدا درس آموز مکتب سیدالشهدا (ع) هستند و در روایت آمده است: «بالاتر از هر نیکی، نیکوتری هست، مگر شهادت؛ که هرگاه شخصی شهید شود، بالاتر از آن خیری متصوّر نیست».

ضرورت مآخذه مسئولانی که با ترک فعل انجام وظیفه نکردند

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش به سفر رئیس محترم قوه قضاییه به استان اشاره کرد و افزود: در شورای اداری ، به عنوان یک معروف ، به ایشان گفتم امریکایی‌ها کمتر از یک ماه دیگر انتخابات دارند و دنبال برگ برنده هستند و در وضعیت کنونی معیشت و نابسامانی بازار که بر اساس ضرب المثلی اکنون قیمت ها ساعت می خورد؛ شما به عنوان مدعی العموم باید حق مردم را از بعضی مسئولان که با ترک فعل انجام وظیفه نکردند، بگیرید و آنان را مآخذه کنید.

و الا، شکاف معیشتی و این وضعیت سنگین گرانی زمینه سوء استفاده امریکایی ها را در هفته های آینده فراهم می کند لذا باید علاج واقعه را قبل از وقوع کرد.

چه کسی می خواهد جلوی سوء مدیریت‌ها را بگیرد؟

وی با بیان اینکه یک بی سلیقگی در سوء مدیریت آبانماه سال ۹۸ انجام گرفت که کشور را بهم ریخت و سرمایه ما را به آتش کشید، گفت: مگر نه اینکه پیامبر(ص) فرمودند: «مؤمن از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شود»، ما که هنوز سالگرد گزیدنمان ، نرسیده است ! پس چه کسی می خواهد جلوی این سوء مدیریت ها و ترک فعل های مسئولان را بگیرد؟

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست بسیاری از جوانان برای رفع مشکلاتشان، تصریح کرد: در مجلس رأی بنده به آقای حسین مدرسی خیابانی بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت علی رقم تمام کاستی ها مثبت بود چرا که حرف ما این است که تمام این گرانی ها متولی آن وزارت صنعت و معدن است در حالی که چهار ماه مسئولی ندارد؛ که الحمدالله وزیر دوم پیشنهادی در مجلس رأی آورد .

پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات مملکت است، نه کلیدهای تبلیغاتی!

خسروی اسفزار با بیان اینکه پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات مملکت است، نه کلیدهای تبلیغاتی ادامه داد: امروز یکی از هزاران درسی که حضرت روح الله(ره) به ما داده این بود که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

وی با تاکید بر اینکه علت العلل مشکلات امروز کشور این است که بعضی از مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را آنطور که باید و شاید در زمینه ها ئی عمل نکردند، افزود: هر جایی به فرمایشات
رهبری عمل کردند این کشور زنده شد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از اکنون برخی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برنامه ریزی می کنند، گفت: باید برای حل مشکلات کنونی مردم برنامه ریزی کنید، از هر جناح و گروهی هستید برای این مردم دل بسوزانید چرا که رکن اصلی انقلاب در کنار دین و رهبری این مردم متدین هستند.

انتقاد از برنامه‌ریزی زودهنگام برخی مسئولان برای انتخابات ۱۴۰۰/نارضایتی مردم از مشکلات رو به افزایش است

خسروی اسفزار با تاکید بر اهمیت توجه مسئولان به مشکلات مردم، تصریح کرد: این مردم اگر به هر دلیلی ناراضی شوند، که هستند و این نارضایتی رو به افزایش است چه کسی می خواهد انقلاب را حفظ کند.

وی با انتقاد از برنامه ریزی زودهنگام برخی افراد برای انتخابات سال ۱۴۰۰ در حالی که نسبت به حل مشکلات مردم ، باید بیش از پیش ، توجه نمایند، ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما حسینیه امام حسین (ع) در دلها باز شد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الکساندر دوگین روسی و مسیحی می گوید حادثه پیاده روی اربعین که هر روز ابعاد بین‌المللی گسترده تری پیدا می‌کند و از همه ملیت ها و ادیان از جمله مسیحیان در آن شرکت می کنند، مقدمه یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است، گفت: جوانان در کنار تمام نارسایی‌های که وجود دارد نباید از فرهنگ اسلامی و شهدا و عاشورا فاصله بگیرید بلکه باید با آن بیشتر آشنا شوید.

خسروی اسفزار با تاکید بر