#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: معاون اجرایی رییس جمهور فردا (سه‌شنبه) برای بازدید و بررسی روند اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور به این استان سفر می‌کند.

علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سید صولت مرتضوی به همراه هیاتی از مدیران اجرایی کشور برای بررسی روند اجرا و پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر و ستاد تنظیم بازار، بازدید از چند پروژه شاخص، افتتاح متمرکز ۶۹۷ پروژه توسعه مخابراتی و بازدید از سطح شهر بیرجند را از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه ذکر کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: روز چهارشنبه ۱۱ خرداد هم سفر نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین وزرا و مدیران وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را میزبانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه علی نیکزاد و هیات همراه به دعوت رییس مجمع نمایندگان استان به خراسان جنوبی سفر می‌کنند گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس و طبس و بازدید از چند پروژه حوزه راهداری، راه، کشاورزی و دامپروری از جمله برنامه‌های این سفر است.

عباس‌زاده اظهار داشت: برای استفاده از فرصت حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در استان در راستای رفع موانع قانونی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در تصویب قوانین، برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این سفر درخصوص مطالبات استان از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: روز پنجشنبه هم میزبان رییس فدراسیون تیراندازی کشور در استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: بازدید از زیرساخت‌های ورزشی و ظرفیت‌های استان در زمینه تقویت ورزش تیراندازی از جمله برنامه‌های این سفر است.

عباس‌زاده افزود: امیدواریم بتوانیم از حضور این مهمانان حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان خراسان جنوبی ببریم.

رییس جمهور ۱۹ شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی خود به خراسان جنوبی سفر کرد و ۲۸۵ طرح با اعتبار عمرانی ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رهاورد این سفر برای مردم خراسان جنوبی بوده است.