#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر قبل به طبس یکی از مطالبات مهم و به‌حق مردم این خطه، استقرار بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان بود که امروز این خواسته مردم به برکت پیگیری مسوولان محقق و باعث دلگرمی مردم شد.

 جواد قناعت در حاشیه مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج) و عید نوروز به مردم خراسان جنوبی اظهار داشت: در سفر قبل ( ۲۳ دیماه) امسال به شهرستان طبس داشتیم، یکی از خواسته‌های جدی مردم و مسوولان این شهرستان از استاندار، استقرار بالگرد اورژانس هوایی بود به برکت پیگیری‌های صورت گرفته امروز محقق شد.

وی عنوان کرد: در گذشته در شهرستان طبس بالگرد اورژانس هوایی مستقر بوده است، این بالگرد به دلایلی برای مدتی از طبس رفته بود و قرار بود که مجدد برگردد، اما این کار زمانبر و باعث شد تا مقداری حواشی به وجود آید.

استاندار خراسان جنوبی گفت: استقرار بالگرد اورژانس هوایی در طبس با توجه به فاصله طولانی شهرستان تا مرکز استان و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب، یک دلگرمی برای مردم این منطقه است، امیدواریم به لطف خداوند از این بالگرد برای کارهای خیر و خوشحال کردن مردم استفاده شود.