#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر جذب کامل سهمیه کالاهای اساسی تاکید و اعلام کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر هر روز، در سطح استان و شهرستان‌ها کالاهای مورد نیاز توزیع شود.

 جواد اشرفی گفت: لازم است بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، مدیریت دانشی شکل بگیرد تا با هم به تبادل دانش و اطلاعات در زمینه مدیریت بازار بپردازند.

وی اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاعات شرکت‌های پخش را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دهد و همه دست در دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم این طرح را به‌درستی اجرا کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: نظارت بر حوزه نانوایی‌ها و مراکز عرضه سایر اقلام با قدرت صورت می‌گیرد.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه تخلف نباید هیچ گونه اغماضی صورت گیرد و با افرادی که دست به احتکار بزنند و بخواهند کالایی را خارج از شبکه توزیع کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد.

اشرفی با اشاره به تکلیف سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر تعیین مباشرین تامین کالاها تصریح کرد: وضعیت فعالیتی این مباشرین رصد شود تا بتوانند سهمیه استان را به‌طور کامل جذب کنند.

وی پیش از این ضمن تبیین جوانب طرح “مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها” گفته بود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پیگیری مستمر وضعیت بازار در این ایام مقرر شده جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار به‌طور روزانه برگزار شود.

به گفته سخنگوی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در خراسان جنوبی طبق درخواست وزارت کشور مقرر شد موجودی اقلام و کالاهای اساسی استان همچنین مشکلات و کمبودهای موجود در این ایام به‌صورت روزانه به این وزارتخانه منعکس و پیگیری شود.