#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با ورود ۱۰ هزار دز واکسن پاستوکووک به استان، این نوع واکسن نیز از امروز در بیرجند و در شهرستان‌ها به دانش آموزان تزریق می‌شود.

غلامرضا شریف زاده، امروز چهارشنبه ۲۱ مهر به رسانه‌های گروهی گفت: تاکنون ۴۴۴ هزار و ۷۳۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۱۶هزار و ۴۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان به ۶۶۱ هزار و۲۲۱ هزار دُز رسید.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰۷۷۶ دُز واکسن کرونا، در استان تزریق و ثبت شد، افزود: افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

شریف زاده با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۳۰ هزار و ۸۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۸۲ هزار و ۷۷۰ دانش آموز خراسان جنوبی واجد شرایط واکسیناسیون هستند، اظهار کرد: تاکنون دانش آموزان تنها واکسن سینوفارم دریافت می‌کردند، اما با ورود ۱۰ هزار دز واکسن پاستوکووک به استان، این نوع واکسن نیز از امروز در بیرجند و از فردا در شهرستان‌ها به دانش آموزان تزریق می‌شود.

شریف زاده یادآور شد: تاکنون ۴۵ هزار و ۳۰۶ نفر از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، معادل ۵۴.۷۴ درصد آنها، واکسن تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام