#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: با هدف بررسی مشکلات در حوزه های مختلف وحضور مسئولان برای پاسخگویی  وتوسعه فعالیت های رسانه ای، قرارگاه بسیج رسانه در  خراسان جنوبی فعال می شود.

، سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا مهدوی عصر امروز در جمع مدیران رسانه های استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش حساس ، مهم وبرجسته اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران وفعالان رسانه ای افسران وفرماندهان جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم  انقلاب بر نقش حساس وتاثیرگذار جهادتبیین بر نقش رسانه ها در جلوگیری از انحرافات و تبیین مسائل مختلف انقلاب اسلای وجلوگیری از انحراف فکری نسل جوان  تاکیدکرد وگفت:رسانه ها می تواند در این عرصه  نقش خود را در امیدآفرینی به جامعه بیش از پیش  ایفا کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه دشمن به دنبال آن است علی رغم شکست در همه حوزه ها، روحیه ناامیدی را به نظام وملت تحمیل کند وشور ، نشاط وامید آفرینی را از بین ملت وجوانان بگیرد که نقش موثر رسانه ها در این عرصه کار ساز است.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه مسئولان فعالیت ها واقدامات صورت گرفته را به رسانه ها انتقال دهند گفت: توسعه اطلاع رسانی در خراسان جنوبی یکی از کارکردها مسئولان برای تببین وتشریح دستاوردهای نظام باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات خوب،ماندگار وشبانه روزی در بخشهای مختلف استان انجام شده است تصریح کرد: متاسفانه این اقدامات به خوبی در رسانه ها انعکاس نیافته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در عین حال گفت:این استان علی رغم همه تلاشها واقدامات صورت گرفته عقب مانده و مشکلات زیادی دارد  که کار مسئولان اجرایی استان را می طلبد.

وی با بیان اینکه رسانه ها با تذکر، هشدار هنرمندانه و منصفانه می توانند کمک بزرگی برای عبور ار این وضعیت داشته باشد اظهارکرد:این اقدامات می تواند استان را از این وضعیت خارج کند.

مهدوی باتاکیدبر اینکه باید با نگاه کارشناسی مسائل ومشکلات را تجزیه و تحلیل کنیم افزود: خدمات رسانی ومحرومیت زدایی ها باید مورد توجه ویژه رسانه ها باشد.

وی بروکراسی اداری وعدم هماهنگی رااز مهمترین مشکلات در حوزه سرمایه گذاری خواند بیان کرد: رسانه ها همراهی برای بستر سازی سرمایه گذارن را فراهم کنند وامیدواریم با تشکیل قرارگاه بسیج رسانه این  اهداف بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست ۲ساعته که فرخنده مدیرکل جدید فرهنگ وارشاد اسلامی نیز حضور داشت، مدیران رسانه های استان مسائل ومشکلات حوزه کاری خود را تشریح کردند .