در یک نزاع دسته جمعی در شهرستان سرایان جوانی ۲۶ ساله با ضربات چاقو به قتل رسید.

 فرمانده انتظامی استان گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته نزاع چند جوان در شهرستانقتل جوان ۲۶ ساله با ضربات چاقو در سرایان سرایان و مجروح شدن یکی از طرفین نزاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل وقوع نزاع اعزام شدند.
سردار فرشید افزود: بررسی ماموران پلیس در محل نزاع حاکی از این بود ۳ جوان با فردی ۲۶ ساله درگیری منجر به جرح داشته و پس از مجروح کردن وی با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه متواری شدند.
وی گفت: جوان مضروب به بیمارستان منتقل شد ولی با وجود تلاش کادر پزشکی به علت شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی استان افزود: تیمی از کاراگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی خراسان جنوبی با استفاده از سرنخ‌های موجود، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و با انجام روش‌های علمی کشف جرم متهمان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی ۳ متهم به قتل جوان ۲۶ ساله در عملیات ماموران پلیس کمتر از یک ساعت از وقوع این جنایت دستگیر شدند.
سردار فرشید با اشاره به معرفی متهمان به قتل به دادسرا و تاکید بر ریشه یابی این گونه رفتار‌های هیجانی، گفت: اغلب افراد قبل از ارتکاب چنین رفتار‌هایی به ندرت به فکر مجازات و عواقب آن می‌باشند و می‌بایست افراد ضمن بالا بردن آستانه تحمل خود از انجام رفتار مجرمانه خودداری کنند.