?استاندار خراسان جنوبی گفت : در راستای رفع مشکلات مردم، از سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۷۰ سفر به شهرستان های مختلف استان انجام شده است.
جواد قناعت شامگاه جمعه (۲۰ مرداد) در جلسه شورای اداری بخش سرداران شهرستان نهبندان اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی سفر رسمی، سرزده، مناسبتی و… داشته ایم که با وجود کمبود منابع برای رفع مشکلات، اولویت بندی برای اجرای برخی مصوبات در دستور کار است.
?وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ توسط استاندار ۶۲ سفر به شهرستان های استان انجام شده، افزود: این سفر ها ۱۳۴ مصوبه به همراه داشته است.
?استاندار با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ هم ۱۶ سفر انجام شده، تصریح کرد: برنامه این است که امسال به بخش ها سفر کنیم.
?به گفته وی؛ در بخش ها مشکلات از قبل توسط فرماندار احصا شده و در این سفر منابع و متولی چندین مشکل مشخص، مصوبه و رفع می شود.
?وی با بیان اینکه در سفر ها سعی می شود به بخش های محروم تر سفر کنیم، گفت: سفر به دیهوک انجام شده و امروز بخش سرداران مقصد سفر است و اینکه برخی موارد مصوبه نمی شود به خاطر این است که این موضوعات در سند توسعه نهبندان، سفرهای رئیس جمهور و قرار گاه محرومیت زدایی مصوبه دارد لذا مصوبات سفر استاندار خارج از موضوعاتی است که انجام می شود و اضافه بر سازمان است.
?استاندار تأکید کرد: تفاهم، همدلی و همراهی در بین مردم شهرستان نهبندان وجود دارد که قابل تحسین است.
?قناعت با اشاره به اینکه اقداماتی تاکنون برای رفع مشکلات شهرستان انجام شده ولی کافی نیست، متذکر شد: در دولت مردمی سیزدهم باید توقع مردم جدی تر گرفته شود تا شاهد تغییرات و اتفاقات خوبی باشیم.
?وی در پایان از فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی خواستار تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات سفرها شد تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور