شهردار بیرجند

خراسان جنوبی شهردار بیرجند اظهار کرد: در اجرای پروژه‌ها رعایت کیفیت بسیار اهمیت دارد و امیدواریم پروژه‌های شهری هرچه سریع تر به بهره‌برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان از خدمات شورا و شهرداری فراهم شود.

محمدعلی جاوید، امروز شنبه ۳۰ آذر، در بازدید از پروژه‌های عمرانی به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم پروژه‌هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به حضور مستمر و پیگیری پروژه‌های سطح شهر، اظهار کرد: شهرداری بیرجند با پشتیبانی و حمایت شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرای سطح شهر را با سرعت پیش خواهد برد.

‌ابراهیم تقی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه تداوم بازدیدها می‌تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، افزود: شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است، باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه چرخش چرخ عمرانی سریعتر از گذشته است، یادآور شد: در اجرای پروژه‌های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها ضروری است.

در طی بازدید از پروژه‌های فرهنگسرای صیاد شیرازی، پارک جنگلی، پارک نشاط شرقی و غربی، سوله پردازش پسماند، پارک واقع در سایت اداری و … نقطه نظرات مسئولان در خصوص بهترشدن روند پیشرفت کار ارائه شد