?مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به نیاز روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به کاربرد هوش مصنوعی در حوزه کاری، اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
مهدی مرادی با اعلام این خبر در مورد برگزاری اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی اظهار کرد: در دنیای امروز برای فعالیت و اثربخشی محتواهای تولیدی نیاز به همسو بودن با اقتضائات زمان داریم.
?وی بیان کرد: روابط عمومی نیز از بخش‌های کلیدی هر سازمان و در واقع دروازه ورود به هر سازمان است که باید با اقتضائات و نیازهای زمان و جامعه مخاطب آشنا باشد، افزود: مدیران روابط عمومی اگر در محتواسازی مجهز به علم روز نباشند، نخواهند توانست اطلاعات مجموعه خود را به خوبی و به شیوه‌ای اثرگذار منتقل کنند.
?مدیرکل دفتر استاندار بیان کرد: با توجه به دیده شدن این نیاز اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی به همت خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی و استانداری برگزار خواهد شد.
?مرادی تصریح کرد: تعاریف و کلیات هوش مصنوعی، نقش هوش مصنوعی در روابط عمومی، روندهای آینده روابط عمومی هوشمند و کاربردهای نوآورانه هوش مصنوعی در روابط عمومی از محورهای مهم این دوره می باشند.
?وی با بیان اینکه هوش مصنوعی شامل طراحی و ساخت ابزارهای سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری هوشمندی می‌شود که در حوزه‌های مختلفی مثل پزشکی، اقتصاد، مدیریت و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد، اظهار کرد: استفاده از هوش مصنوعی در دنیای امروز به حدی گسترش یافته که به جرات می‌توان گفت زندگی بدون آن با سختی زیادی همراه است.
?به گفته وی؛ افراد در حین استفاده از گوشی تلفن همراه خود با برنامه‌ هایی کار کرده‌اند که با کاربرد مدل‌های هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و نیز اصحاب رسانه که دائما با فضای مجازی درارتباطند در دنیای کنونی به کاربرد هوش مصنوعی نیاز دارند.
?مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه این دوره آموزشی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اثرگذاری این دوره شاهد تحولات شگرفی در حوزه انتشار مطالب و ظرفیت‌های استان در بخش روابط عمومی و رسانه باشیم.
?شایان ذکر است؛ اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی با حضور مرتضی شیخ زاده؛ دکترای تجارت الکترونیک و متخصص هوش مصنوعی برگزار خواهد شد، علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://khj.jdereg.ir/?regin=۴۱۱۱۳۱ در دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی ثبت‌نام کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور