#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مرحله نهم نهضت خدمت مومنانه ( ۲۳ بهمن تا ۲۷ اسفند) در مجموع ۳۰۶ میلیارد و ۸۴۵ میلیون و ۶۶۷ هزار ریال کمک جمع‌آوری و به جامعه هدف ارائه شده است.

مهدی هنری در جمع خبرنگاران افزود: مجموع خدمات انجام شده در این مرحله به ارزش ۱۹۹ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال است همچنین ۸۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال نیز پرداخت شد.

وی بیان کرد: در این مرحله ۲۳ هزار و ۴۵۲ بسته معیشتی به ارزش ۹۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۷۱۷ هزار ریال و ۶ هزار و ۶۱۹ دست کفش و لباس به ارزش هشت میلیارد و ۷۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در استان تامین و توزیع شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: تامین و توزیع ۲۷۶ عدد لوازم ضروری زندگی به ارزش پنج میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال، سه هزار و ۱۹ عدد کارت هدیه و کمک نقدی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال و ۱۳۰ هزار و ۳۶۲ پرس غذای گرم به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال از دیگر اقدامات است.

هنری از تامین و توزیع ۹ هزار و ۸۵۲ قرص نان به قیمت ۵۲۴ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در استان خبر داد و عنوان کرد: در مرحله نهم خدمت مومنانه هفت هزار و ۶۹۳ کیلوگرم گوشت به قیمت ۱۰ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال نیز تامین و بین جامعه هدف توزیع شد.

وی با اشاره به تامین ۱۰ هزار و ۶۶ بسته بهداشتی و ماسک در استان یادآور شد: همچنین هزار و ۵۴ مورد خدمات دارویی، درمانی و تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال و توزیع ۸۲۵ بسته لوازم التحریر و تبلت به ارزش یک میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال از دیگر اقدامات این طرح است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از تامین ۷۷ سری  جهیزیه به ارزش ۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال در استان خبر داد و گفت: بهسازی و مرمت منازل محرومان به تعداد ۴۸ واحد با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال و آزادی ۴۴ زندانی با تامین ۱۸ میلیارد ریال نیز در مرحله نهم خدمت مومنانه انجام شده است.