رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد کامیون کشنده با اتوبوس در محور طبس – بشرویه چهار نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه افزود: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر ۲۵ محور طبس به بشرویه رخ داد و متاسفانه سه نفر از سرنشینان اتوبوس و راننده تریلی جان باختند.

وی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ کامیون کشنده ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی تشخیص داده شده است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: مصدومان این حادثه نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به کویری و طولانی بودن جاده‌های خراسان جنوبی رانندگان دقت بیشتری داشته باشند و در صورت خستگی حتما استراحت لازم را داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

سرهنگ رضایی گفت: از رانندگان خودروهای عمومی که همیشه در جاده‌ها تردد دارند، توقعات بیشتری داریم و لازم است این رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنتد چرا که الگوی سایر رانندگان هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس هم گفت: متاسفانه در این حادثه چهار فوتی در صحنه داشتیم و ۲۷ نفر به عنوان مصدوم توسط ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

حسن فروزان فر افزود: به محض انتقال مصدومان یک تیم پزشکی از جراح عمومی، ارتوپد، سونوگرافی و جراح مغز و اعصاب در اسرع وقت در بیمارستان حاضر شدند و به مداوای آنان پرداختند.

وی گفت: از ۲۷ مصدوم، ۲ بیمار سریعا به اتاق عمل منتقل شدند و چهار بیمار بدحال دیگر داریم، حال عمومی بقیه افراد خوب است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.