معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت : با پیگیری صورت گرفته دیپلماسی فعال است همچنین تمام اقدامات خود را شفاف در اتاق شیشه‌ای و در معرض نقد قرار می‌دهیم، نهضت مطالبه‌گری از ناحیه دولت انجام می‌شود و هیچ کار پنهانی نداریم.

وی گفت: دغدغه اصلی ما خدمت به مردم است در حالی که برخی تصور می‌کنند دغدغه‌های دیگری برای ما مطرح است اما با تمام توان سعی می‌کنیم مشکلات مردم را پیگیری و حل کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

معتمدیان با اشاره به اینکه تمام دشمنان نظام به دنبال این هستند که مردم را ناامید کنند اضافه کرد: هرکسی ایجاد ناامیدی را در جامعه ترویج کند، مردم را مقابل نظام قرار دهند و مطالبات غیرواقعی ایجاد کنند از رویکردهای دشمن است و هرکسی در این زمین بازی می‌کند در زمین دشمن است.

وی گفت: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی است که مردم بهره‌مند می‌شوند اما آسیب‌هایی هم دارد که مراقب باشیم در این فضای ناشناخته تحت تاثیر جریانات معاند قرار نگیریم چراکه در این فضا گروه‌های معاند و ضد انقلاب به دنبال این هستند که اخبار ناامیدی و اختلاف انگیز انتشار بدهند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: مراقب باشیم که شناسنامه دار باشیم و کسانی را که خود را پنهان می‌کنند و در پستوها قرار می‌گیرند با مراقبت رصد کنیم.

وی با بیان اینکه در شورای تامین استان کمیته فضای مجازی را ابلاغ کردیم گفت: با توجه به فضای انتخاباتی پیش رو باید مراقب باشیم این فضای سالم تحت تاثیر القای ناکارآمدی نظام که توسط دشمنان دنبال می‌شود، قرار نگیرد و هرجا عبور از خطوط قرمز است باید برخورد شود تا جریانات ناشناخته فضای کاری استان را برهم نزنند