روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد : طی ۴۸ ساعت گذشته ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و۸۹۱ کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با بیان اینکه در مورخه ۰۱/۱۱/۹۶ از۱۱ شهرستان ، برف و باران گزارش گردید با تلاش راهداران ۴۹۰ کیلومتر محور راه روستایی برف روبی و بازگشایی شده است.
اسدا… جلال زاده با اشاره به اینکه در تاریخ یاد شده ۱۱۰ نیروی راهدار با ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات رسانی نموده اند افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۸۹۱ کیلومتر باند از راه‌های استان برف روبی انجام شد وبه ۴۸ دستگاه خودرو امداد رسانی و کمک رسانی گردید .
وی گفت: ۸۸۵ تن شن و نمک در اجرای عملیات برف‌روبی مورخه ۰۱/۱۱/۹۶ در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده گردید.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اظهار داشت: شماره تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جهت رسیدگی به شکایات ،انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله