?پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت” روز جهانی کار و کارگر”

?به نام خدا
?”اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌، مستقل و پررونقی داشته باشد ، باید به قشر کارگر اهمیت بدهد”. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

?کارگران، این قشر شریفی که دست شان بوسه گاه رسول مهربانی ها شد، همچون بازوانی توانمند، همواره نقشی مهم و اساسی در راه تعالی و شکوفایی جامعه داشته و دارند.
?بدون تردید، رمز پیشرفت و ترقی کشور، به استعداد و توان سرمایه انسانی متخصص و متعهد، گره خورده و کارگران، این پتانسیل بی نظیر و مؤثر در تولید، همواره از نیروهای وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
?اقتدار و پیشرفت‌های حاصل شده در جامعه بین المللی طی ۴۲ سال گذشته، مرهون اهتمام و کوشش مثال زدنی و نجیبانه کارگرانی است که با عزم و اراده، در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال تلاش کرده و برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ های تولید و صنعت و بالطبع عزت اقتصادی میهن عزیزمان، مجاهدت می نمایند.
?یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و بی شک در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان “تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی” مزین گشته، حضور متعهدانه این عزیزان، در پیشبرد اهداف اقتصادی و گرداندن چرخ تولید داخلی کشور، بیش از گذشته تأثیرگذار است.
?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید، به ویژه کارگران معزز خراسان جنوبی که جهادگران واقعی سنگر اقتصادند، تبریک عرض می‌نمایم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.