استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در تمامی نقاط استان و شعب اخذ رای فراهم است و می‌توانیم انتخابات استان را براساس این زیرساخت‌ها در سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم.

حمید ملانوری روز سه‌شنبه در بازدید از مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: در ایام برگزاری انتخابات قرار داریم و جمعه (۲۸ خرداد) روز برگزاری انتخابات است لذا یکی از زیرساخت‌ها و امکانات اصلی انتخابات، ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی است که باید سراسر استان در شعب اخذ رای داشته باشیم تا بتوانیم بدون دغدغه انتخابات را برگزار کنیم.

وی گفت: هدف از بازدید امروز به همین دلیل بود که مباحث توسعه‌ای استان را در حوزه ارتباطات بررسی کنیم و شرکت مخابرات اقدامات خوبی را در زمینه ارتباطات انجام داده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی به دلیل نیاز جدی به زیرساخت‌های ارتباطی، امکاناتی است که در حوزه ارتباطات در همه مناطق ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: بخشی از کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی به حوزه ارتباطات مرتبط است، همچنین حوزه آموزش و فرهنگ، اطلاع‌رسانی، حوزه درمان، امنیت و مسائل اقتصادی کاملا وابسته به زیرساخت‌های ارتباطی است.

ملانوری گفت: لازم است در این زمینه اقدامات زیرساختی خوبی در راستای توسعه استان انجام شود و ما هم پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم.

وی به دیدار اخیر خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: با دستور وزیر اقداماتی از طریق سازمان‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان امسال ارتباطات را در سراسر استان و همچنین اینترنت پرسرعت را تقویت کنیم هم اینکه بتوانیم فعالیت‌های استان را در حوزه کسب و کارهای مربوط به این اقدام پوشش دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت بخشی از مسائل اقتصادی، اشتغال و تامین کالاها و خدماتی که مردم نیاز دارند، فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بازدیدهای خود از دستگاه‌های اجرایی، عصر امروز به شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی رفت.

این بازدید با هدف رصد شرایط موجود و کنترل زیرساخت‌های مخابراتی استان در آستانه انتخابات انجام شد و مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی توضیحات لازم را در این بازدید ارائه کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

هزار و ۲۴ شعبه اخذ رای در سراسر استان دایر می‌شود که به منظور حفظ سلامت مردم نسبت به انتخابات گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.