مهدی ذبیحی حصار_دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه خراسان جنوبی

⭕️ به جمله های زیر دقت کنید(به نقل از یک پایگاه خبری اصولگرا)
??

?*دولت به مدیران بومی اعتماد کند

?*استاندار بومی و جهادی، مطالبه مردم از دولت

▫️▫️▫️▫️

در ابتدای یادداشت به صراحت می گویم ، انتخاب مدیر بومی و غیر بومی ، یک سخن اشتباه و سخیف از سوی هر جریان فکری است.

اگر به خاطر داشته باشید در یادداشت هفته گذشته اشاره کرده بودم شورای پنجم بیرجند در یک بزنگاه تاریخی قرار گرفته است

امروز، سال ۹۲ یا ۸۸ نیست! الان شهریور ماه ۱۳۹۶ شمسی است.

مردم امروز دیگر چشم به دهان صدا و سیما یا تریبون خاصی نیستند. بلکه با توسعه شبکه های اجتماعی اخبار ،خود مخاطبشان را می یابند.

شورای پنجم تهران، مشهد ،شیراز، اصفهان و اکثر شهرهای ایران، با احترام به شعور و فهم مردم شهرهایشان، در یک اقدام شفاف نسبت به کاندیدا کردن چند نامزد حائز صلاحیت برای تصدی پست شهرداری ، در یک روند دموکراتیک به شهردار مطلوب رسیدند.

انتظار ما نیز در شهر بیرجند به عنوان شهری که داعیه دار فرهنگ و تمدن در شرق کشور است، این بود که شورا با اطلاع رسانی شفاف مردم را نسبت به معرفی افراد حائز صلاحیت برای تصدی پست شهرداری بیرجند و بررسی برنامه های ارائه شده از سوی آنها آگاه کند.

البته که تا این لحظه یعنی دوم شهریور ماه هیچ اقدامی از شوی عزیزان شورای پنجم در این زمینه صورت نگرفته که جای کمی گلایه دارد.

اما اما اما

همه می دانیم که لیست پیروز در انتخابات شورای پنجم بیرجند چه کسانی بودند. لیست جمنا…

بگذارید یادآوری کنم
?
تا همین دیروز از پایگاه ها و بنگاه های خبری وابسته به اصولگرایان شنیده می شد باید دولت مدیرانی بومی را برای پست های استان و شهرستانها انتخاب کند.

تا اینجای داستان ، ایرادی نیست و کسی نمی تواند شکوه ای داشته باشد. اما نکته شگفت آور قصه جائیست که شورای شهر بیرجند با این مقدمه ای که اوردم ، امروز به شهرداری غیر بومی رسیده است⁉️⁉️⁉️

واقعا اگر این قصه پر غصه واقعیت داشته باشد باید به حال تمام اصولگرایان گریست.

بر اصولگرایی که برای دولت روحانی و استاندار پرویزی برگزیدن مدیرغیر بومی را عیب می شمرد و خود با در اختیار داشتن اکثر کرسی های شورای شهر بیرجند ، به دنبال شهرداری غیر بومی می رود، نمرده به فتوای من نماز کنید.

مشهد که آزاد شد. تهران هم پس از چهارده سال از دست اصولگرایان رهایی یافت. اصفهان و شیراز همچنین. این خط و این نشان: بیرجند هم بزودی اصلاحطلب خواهد شد. این خط و این نشان

▫️ در این خصوص یادی می کنم از سخن برادر عزیز حجت الاسلام ابراهیم زاده که در جایی نوشته بود:
? بومی بودن مسئولین از منطق اسلامی و توحیدی برخوردار نیست. شرط لازم برای کارها تقوا و تخصص است ..

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله