معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از باز شدن زیرپرتال سایت شمس توس جهت ارسال آثار متقاضیان شرکت در هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خبر داد.

؛ سید علی زمزم با بیان این که هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ، برگزار می شود، ادامه داد: علاقه مندان از ۱۵ شهریورماه می توانند آثار خود را از طریق زیرپرتال و یا سایت شمس توس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(علیهم السلام)، امام رضا (ع) و پدر بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تراین عرصه معنوی از جمله اهداف این جشنواره است.

زمزم با اشاره به این که جشنواره در قالب های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و خط تحریری(نستعلیق) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فراخوان جشنواره را در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ملاحظه کنند.

گفتنی است فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی khorasanjonobi.shamstoos.ir و portal.shamstoos.irانجام می شود.