استفاده از وسایل و امکانات دولتی برای نامزد‌های انتخابات ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: استفاده از وسایل و امکانات دولتی برای نامزد‌ها ممنوع است و به تخلفات انتخاباتی نیز رسیدگی می‌شود.

طالبی با تاکید بر آموزش دقیق عوامل اجرایی انتخابات افزود: تعداد شعب اخذ رای در استان ۷۶۶ شعبه و در هر شعبه ۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از امروز تا ۹ اسفند به مدت ۱۵ روز است گفت: تبلیغات کاندیدا‌ها باید در شهر‌ها در مکان‌های مشخص شده صورت گیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تبلیغات موثر کاندیدا‌ها نیز از طریق صدا و سیما و رسانه ملی در شبکه‌های انتخاباتی خواهد بود.
طالبی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل بر اساس زمان بندی‌های انجام شده اقدامات لازم صورت گرفته است افزود: در حوزه آموزش و موضوعات فنی آمادگی کامل داریم و با برگزاری مانور‌ها و تجهیز لوازم مورد نیاز مشکلی در استان نداریم.
وی گفت: در حوزه ارتباطات مشکلات ارتباطی کاملا برطرف شده در شعب اخذ رای، آمادگی لازم و کامل برای برگزاری انتخابات را داریم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین از حضور افرادی به عنوان افراد ذخیره آماده برای کمک به اجرای انتخابات در شعب اخذ رای در استان خبر داد.
آقای طالبی افزود: موارد امنیتی کاملا بررسی شده و با برگزاری جلسات مختلف در این خصوص هم مشکلی نداریم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور