#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 معاون اجرایی رئیس جمهور، عصر امروز سه‌شنبه در جریان سفر یک‌روزه خود به استان خراسان جنوبی، به‌طور سرزده از فروشگاهی در شهر بیرجند بازدید و با مدیران این فروشگاه گفت‌وگو کرد.

 «سید صولت مرتضوی» با حضور در فروشگاه اتکای شهرستان بیرجند، ضمن بررسی وضعیت قیمت برخی اقلام خوراکی مانند روغن، تخم‌مرغ، مرغ، برنج و لبنیات از روند عرضه این کالاها بر اساس قیمت‌های مصوب و همچنین موجودی انبارهای این فروشگاه سؤال کرد که مدیریت این مجموعه فروشگاهی با اشاره به فراوانی کالا تأکید کرد: کالاهای اتکا براساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخشی از این بازدید درباره این‌که آیا قیمت برنج ایرانی نیز افزایش داشته است سؤال کرد و در واکنش به پاسخ مدیر فروشگاه مبنی بر این‌که قیمت آن تغییر نکرده است، ابراز امیدواری کرد هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته باشد و همه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با نرخ مناسب عرضه شوند.

مرتضوی در جریان سفر یک‌روزه خود به خراسان جنوبی تاکنون از طرح بزرگراهی دوبانده محور بیرجند – قائن و راه‌آهن بیرجند – قائن – یونسی و تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند بازدید و چندین طرح توسعه مخابراتی استان و قنوات اربعه روستای نوفرست را افتتاح کرد.