?استاندار خراسان جنوبی به صورت سرزده از مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد.
معتمدیان در جریان این بازدید سرزده از روند انجام کار و نحوه پاسخگویی به سؤالات و پیگیری درخواست های مردمی اطلاع یافت.
?وی با مرور مسایل و مشکلاتی که به این مرکز منتقل شده بود، به تعدادی از افرادی که با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته بودند، ارتباط تلفنی برقرار کرده جویای علت ارتباط شان شد.
?اطلاع از نحوه پاسخگویی اپراتورها در مرکز شبانه روزی ۱۲۲ ، نتیجه کار و اقدام شرکت آب و فاضلاب در راستای رفع مشکل مطرح شده، از مواردی بود که در این گفتگوهای تلفنی مدنظر استاندار قرار داشت.
?بر اساس اطلاعات ارائه شده در این بازدید، مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی پاسخگوی درخواست های مردمی است و از ابتدای سال تاکنون تعداد ۹۰ هزار تماس با این مرکز برقرار شده که ۷۵۰۰ مورد آن مربوط به فشار کم شبکه و قطعی آب در مناطق شهری و روستایی بوده است. شرکت آب و فاضلاب استان در راستای پاسخگویی هر چه بهتر و سریع تر به شکایت ها و درخواست های مردمی، مرکز ۱۲۲ را راه اندازی کرده و مردم می توانند از طریق این شماره به کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب دسترسی داشته باشند و موارد مربوط به مشکلات پیش آمده در زمینه آبرسانی سیار(کمبود یا نبود آب) را از این طریق گزارش نمایند.

?شایان ذکر است: روز شنبه ۷ تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار آبرسانی به روستاها برگزار شد، ضمن تأکید بر افزایش سرانه آب روستائیان به ۱۲۰ لیتر در جریان آبرسانی سیار، از مردم خواسته شد تا موارد کم آبی و بی آبی را از طریق شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گزارش نمایند.
?بازدید استاندار از این مرکز با هدف اطلاع از روند پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مردم در همین زمینه بود.