معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، خواستار کیفی سازی برنامه های شهرستان ها شد و گفت: رؤسای ادارات شهرستانی آموزش را جدی گرفته و برای برگزاری دوره های آموزشی از اساتید مجرب دعوت کنند.

محمود رمضانی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که ۲۴ خردادماه ۹۹ برگزار شد، درخواست کرد: کمیته اطلاع رسانی در شهرستان ها هر چه سریع تر فعال شود.
جعفری مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با تاکید بر این که شهرستان ها تبلیغ و ترویج نماز را در محافل قرآنی داشته باشند، ادامه داد: نماز موضوعی بسیار مهم است که در ارزیابی عملکرد ادارات نیز تاثیر خواهد داشت. لذا علاوه بر توجه به این موضوع، در سامانه سجاده نیز حضور فعالی داشته باشید.
وی با اشاره به این که در صورت بهبود شرایط همچون سال گذشته به صورت ماهانه از قاریان برجسته کشوری جهت حضور در استان دعوت خواهیم کرد، اضافه کرد: نشست های تخصصی قرآن و عترت همانند گذشته برگزار خواهند شد.

جعفری با بیان این که ادارات شهرستان ها در حوزه پژوهش و مشاوره قرآنی نیز ورود کنند بیان کرد: تغییر سبک زندگی مردم و کاهش آسیب ها از این بستر امکان پذیر است. به گفته وی اگر شهرستان ها پای کار باشند، نمایشگاه قرآنی مجازی را نیز خواهیم داشت.