آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزار شد

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، شامگاه پنجشنبه ۲۷ آبان ماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین برگزار شد.
ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان این که امیدواریم امسال، آخرین سالی باشد که جشنواره را بدون بیننده برگزار می کنیم، ادامه داد: نفس تئاتر به نفس مخاطب گرم است و آن چه که به دستاندرکاران نمایش ها دلگرمی می دهد، حضور تماشاگران و حس مشترکیست که بین آن ها و بازیگران ایجاد می شود.

وی با اشاره به این که امیدواریم هر چه سریع تر بسترها برای حضور پرشور تماشاگران در سالن های نمایش فراهم شود، اضافه کرد: از تمامی هنرمندان استان که در این شرایط فوق العاده سخت، در جشنواره شرکت کردند و چراغ صحنه را روشن نگه داشتند، سپاسگذاریم.

به گفته وی اداره کل نیز در این دوسال، بر ایجاد زیرساخت های هنری و فرهنگی تمرکز داشته و خوشبختانه گام هایی نیز در این حوزه برداشته شده است. امیدواریم به زودی سالن های نمایش شهرستان های بشرویه، سربیشه و نهبندان نیز آماده شوند تا صحنه نمایش در تمام شهرستان های استان زنده و پویا باقی بماند.