مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: هدف از برنامه های نوروز ۹۸ ماندگاری بیشتر مسافران در استان است که امید می رود تلاش ها ثمر بخش باشد.

در نشست کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده که نیاز است در رسانه ها منعکس شود تا مردم اطمینان خاطر پیدا کنند.
وی گفت: معرفی جاذبه های استان اهمیت دارد و باید نشان دهیم که خراسان جنوبی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در امید بخشی به جامعه افزود: باید تلاش ها به سمتی برود که مردم با روحیه مضاعف به حوزه تفریح های نوروزی وارد شوند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز، فرهنگ سازی برای کاهش تلفات جاده ای را یکی از برنامه های مهم در حوزه اطلاع رسانی دانست و بیان کرد: رسانه ملی از برنامه های ویژه شهرداری ها در ایام نوروز حمایت می کند. وی گفت: تاکنون معرفی خوبی از استان و شهرهای مختلف در سطح ملی نداشتیم اما نوروز فرصت مناسبی برای این معرفی است.
آیینه دار تاکید کرد: برنامه های دستگاه های اجرایی باید به نحوی اجرا شود که ورود مسافران به استان با خاطره خوش و خروج آنان نیز به همین صورت باشد.
مشاور مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز با اشاره به اهمیت این کمیته و نقش حساس و مهم آن گفت: با توجه به اینکه در ایام عید مطبوعات منتشر نمی شوند وظیقه رسانه ها در فضای مجازی به خصوص رسانه ملی، دیداری و شنیداری و خبرگزاری ها سخت تر می شود که امید است آمادگی لازم برای اطلاع رسانی را داشته باشند.
احمد محبی بر ضرورت هم افزایی همه بخش های خدمت رسان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با حضور پررنگ نیروهای انتظامی، هلال احمر، اورژانس و سایر بخش های خدماتی همچون گذشته، امسال نیز شاهد ماندگاری بیشتر مسافران در استان باشیم.
وی با بیان اینکه رادیو نقش مهمی برای اطلاع رسانی به مسافران در تعطیلات دارد تصریح کرد: با اطلاع رسانی درست فراکانس های رادیویی می توان خلاء های ناشی از تعطیلات را در بخش آگاهی بخشی به مسافران پر کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله