#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به مکاتبات صورت گرفته با ستاد استانی کرونا مجوز هیچ‌گونه امتحان حضوری در این استان صادر نشد و امتحانات نوبت اول در سامانه شاد بارگیری خواهد شد.

محمد علی واقعی روز شنبه افزود: طبق مجوز وزارت آموزش و پرورش امتحانات نوبت اول در صورت وضعیت زرد می‌تواند به صورت حضوری برگزار شود اما منوط به مجوز ستاد استانی کرونا خواهد بود.

وی گفت: طبق آخرین مکاتبات صورت گرفته با ستاد استانی کرونا در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول، مجوز برگزاری به صورت حضوری در هیچ کدام از شهرستان‌های خراسان جنوبی صادر نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده فقط امکان دارد امتحانات نهایی جامانده‌های شهریور ۹۹ به صورت حضوری برگزار شود اما بسته به شرایط زمانی خواهد بود.

اکنون ۱۷۲ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در ۲ هزار و ۷۳۴ آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

کلاس‌های درس مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جاری ابتدا در مناطق قرمز با هدف قطع زنجیره بیماری و حفظ سلامت دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی از ۲۱ مهر ماه امسال غیرحضوری و سپس به صورت هفتگی تمدید شد.

همچنین با مصوبه ستاد مدیریت کرونا از ۲۵ آبان ماه آموزش در همه شهرستان‌های این استان غیرحضوری است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع کرونا در خراسان جنوبی که روز پنجشنبه یازدهم دی اعلام شد، ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و فقط بیرجند در وضعیت نارنجی (پرخطر) است