#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه فائزه صفری و فرزند خردسالش (همسر و فرزند حامد سلطانی مجری رسانه ملی) در بهشت متقین بیرجند برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر یک و نیم ساله و همسر ۳۳ ساله حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی در بهشت متقین شهر بیرجند برگزار شد.

همچنین جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

‌در این دیدار ‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان حضور داشتند.

حامد سلطانی، مجری تلویزیون در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند یک ساله و نیمه خود را از دست داد.همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

همچنین دختر ۸ ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده است که این دو نفر در بیمارستان بستری‌اند.

گفتنی است: در حادثه‌ای که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح (۱۳ خرداد) در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.