#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مولوی عبدالهی گفت: ما هتک حرمت حریم رضوی را که همانا ریختن خون افراد بیگناه در چنین مکان و ماهی بود را به شدت محکوم میکنیم.

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه ، ضمن محکوم کردن اقدام هتک حرمت در حرم امام رضا (ع)، اظهار کرد: هتک حرمتی که روز گذشته در حرم امام رضا (ع) انجام و منجر به شهادت یک روحانی شد از یک طرف که در ماه مبارک رمضان بود و از طرف دیگر در کنار مرقد منور امام رضا (ع) انجام شد، یک عمل بزدلانه و ناجوانمردانه است که انجام شده.

وی افزود: ما شک نداریم چنین عملکردها و اتفاقاتی استکبار جهانی، انگلیس و صهیونیست بین الملل پشت این قضیه دخیل هستند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: ما چنین اعمالی را که همانا ریختن خون افراد بیگناه و آن هم در چنین مکانی و در چنین ماهی بود را به شدت محکوم میکنیم.

مولوی عبدالهی عنوان کرد: از مسئولان امنیتی و قضایی تقاضا داریم عوامل این جرم و این عمل ننگین را شناسایی کنند، به مجازات برسانند و به ملت سربلند ایران معرفی کنند تا شاهد چنین توطئه هایی نباشیم و در نطفه خفه شود تا نتوانند در آینده به این آمال شوم و اهداف پست خودشان برسند.

وی به اقدامات جهادگرانه و کمک به محرومین حاشیه شهر مشهد شهید اصلانی اشاره و اظهار کرد: شهید اصلانی یکی از افراد جهادگر بود و در حاشیه شهر مشهد فعالیت هایی را در راستای خدمت به محرومین داشته است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: وقتی کسی خدمت به محرومین را انجام دهد، شهادت در ماه مبارک رمضان لایق اوست و افتخار بزرگی برای این شهید است.

مولوی عبدالهی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده و بستگان شهید اصلانی، اظهار کرد: ان شاءالله خداوند درجات ایشان را بلند گرداند و به مجروحان این اتفاق ناگوار شفای و صحت کامل عنایت بفرماید.