#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تفهیم حیله‌های دشمن هنر می‌خواهد اگر نتوانیم حقایق را با زبان هنر به مردم بفمانیم دشمن جلاد را جای شهید و شهید را جای جلاد به مردم نشان می‌دهد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان و اعضای ستاد اکران مردمی فیلم «موقعیت مهدی» ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ هجری شمسی گفت: آنچه که امروز مشترک بین سازمان تبلیغات، وزارت فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری باید اعتراف کنند که آنهایی که کار اصلی را خوب انجام دادند شهدا هستند و ما نتوانستیم بعد از صدها هزار شهید پیام خود را به آنها برسانیم، به این دلیل است که عده زیادی نسبت به حقایق پشت پرده در سطح بین‌الملل ناآگاهند و عده‌ای هم به آنها وابسته هستند.

وی ادامه داد: تفهیم حیله‌های دشمن هنر می‌خواهد و باید بدانیم هنر تنها شعر نبوده بلکه با انواع برنامه‌ها می‌توان به مقابله با دشمن پرداخت، هنوز افراد آمریکاپرستی در کشورمان وجود دارند که دم از آزادی می‌زند چون ما هنر به خرج نداده‌ایم و گرنه باید از خجالت آب می‌شدند که این حرف‌ها را بزنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ایران مرکز انقلاب بوده و جهاد تبیین بر همه واجب است، باید در قالب‌ها و به گونه‌های مختلف به مخاطبان توطئه‌های دشمن را نشان داده تا بلکه شر اروپای پلید از سر جامعه بشر کم و به آرامش برسیم.