مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بازدید از سه نشریه و خبرگزاری استان بیان داشت:به زودی مجموعه آموزشی استان با ارائه برنامه‌های آموزشی با نام پروفسور معتمدنژاد در استان آغاز به کار خواهد کرد.

امروز ١٣ مرداد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بازدید از دفتر ایسنا و ایکنا،نشریه رازینه و روزنامه آوای خراسان به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به توانمندی و نوآوری در حوزه‌های خبری، بیان کرد: ایسنا با ساختار دانشجویی خود، بستری برای تربیت نسل جدید و جوان از خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه ایسنا همواره حس تازگی و طراوت در خبرها را حفظ کرده که نقش دانشجویان در آن مستتر است، افزود: در شرایط امروز که دشمن در حال ناامید کردن مردم است، اخبار خوب و اثربخش می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خبرنگاران با نگاه آسیب شناسانه خود می‌توانند مانع از فعالیت کانال‌های غیررسمی خبری شوند.

نبی زاده با بیان اینکه باید بپذیریم خبرنگار نگاه گویای جامعه است، اظهار کرد: خبرنگار با آگاهی‌هایی که دارد، می‌تواند وظیفه خود را در حوزه‌های امیدبخشی و استحکام بخشی داخلی انجام داده و مانع از موج سواری‌های سایت‌های غیرخبری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد در این جلسات عنوان کرد:در این موقعیت خاص باید هم اندیشی و همفکری در استان انجام شود تا در این جغرافیا و موقعیت تاریخی مولفه های اساسی برای ایجاد نشاط و امید را ایجاد کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله