?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد :
برنامه های هفته دولت به صورت شفاف و روشن اطلاع رسانی شود .

?معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه «شورای اطلاع رسانی استان» بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف خدمات دستگاه های اجرایی در هفته دولت تأکید کرد.
، ناصر خوش خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: برنامه های هفته دولت، باید به گونه‌ای رقم بخورد تا با همراهی مردم ، خدمات و اقدامات دولت، موجب امید در سطح جامعه شود، توطئه دشمنان را خنثی کرده و موجب سرخوردگی آنان شود .
?رئیس شورای اطلاع رسانی استان، از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۵۰۰ پروژه در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه ها ۴ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان است که در هفته دولت و با حضور مسئولان به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی کلنگ‌زنی و بهره برداری می شود.
?وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه هایی متنوع و امید آفرین خواهیم بود که در نوع خود کم نظیر است.
?به گفته وی؛ هر پروژه، شناسنامه خاص خود را دارد که از طریق دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی می شود و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند گرفت.
?معاون استاندار یادآور شد: مردم در هفته دولت انتظار دارند تا از روند پروژه ها و خدمات دولت آگاه شوند و مدیران دستگاه ‌های اجرایی و روابط عمومی ها، باید با تعامل بیشتر با رسانه‌ها در این زمینه پیشگام باشند.
?رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تأکید بر اطلاع رسانی شفاف و روشن اظهار داشت : مدیران با برنامه ریزی صحیح، خدمات دولت را در سه سطح استانی ، منطقه ای و ملی با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و خانه مطبوعات استان اطلاع رسانی نمایند .
?خوش‌خبر تصریح کرد: صدا و سیما ظرفیت مناسبی در معرفی پروژه ‌ها و خدمات دولت است و دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت «بند چ ماده ۳۷» قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در هفته دولت در تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات دولت گام بردارند .

?معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد: امسال بیماری‌ کرونا، برنامه های هفته دولت و عزاداری ها را تحت تأثیر قرار داده و باید از ظرفیت رسانه‌ها برای جبران کاستی ها بهره مند شد.
?وی افزود: با اهتمام همه دستگاه ‌های اجرایی و همراهی همگان با تدابیر ستاد کرونا و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، امیدواریم مراسم عزاداری در شأن حضرت اباعبدالله (ع)، با رعایت پروتکل های بهداشتی و کمترین چالش برگزار شود.
?شایان ذکر است: در این نشست، چگونگی اطلاع رسانی پروژه های هفته دولت، مورد بحث و ارزیابی اعضای جلسه قرار گرفت.