#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

شهردار بیرجند گفت: شکستن انحصار در بازار میوه و تره‌بار و عرضه آن با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در برنامه کاری شهرداری است.

، مهدی بهترین در دیدار مردمی که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری در مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان غفاری برگزار شد، با اشاره به گرانی میوه و تره‌بار در بیرجند افزود: مدیریت شهری، خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات شهروندان می‌داند و امید است شهروندان در طرح و اجرای برنامه‌ها، مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.

وی مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران دانست و گفت: حضور در محلات و مساجد و ارتباط مستقیم با مردم، از رئوس برنامه‌های شهرداری بوده و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با برنامه‌ریزی دقیق، رضایتمندی آنان را در زمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل کرد.

شهردار بیرجند اظهار داشت: میز خدمت را در مساجد برپا کرده‌ایم و ملاقات‌های مردمی در مساجد به ‌منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر و در راستای تسریع رسیدگی به مشکلات با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکید مدیریت شهری بر اجرای قانون است و با تخلف رودربایستی نداریم، نگاه ما به کمیسیون ماده ۱۰۰ به عنوان منبع درآمدی نیست و از دی ماه مباحث اضافه طبقات، تامین پارکینگ و تبدیل پیلوت به مسکونی به عنوان خط قرمز تعریف شده است.

بهترین از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت سطح شهر، روکش آسفالت خیابان غفاری و دریافت ۴۱۴ تن قیر رایگان در مدت تصدی شهرداری بیرجند خبر داد و برای به حداقل رساندن تخلفات در شهر قول مساعد داد.

رییس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در دیدار با هیات امنای مسجد محمد رسوال الله (ص) خیابان جرجانی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت‌رسانی از رویکردهای مدیریت شهری است.

علیرضا محمودی‌راد افزود: تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات همچنین شناسایی فرصت‌ها و نیازهای محلات است.

وی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه دانست و تصریح کرد: نظرات و دیدگاه‌های نمازگزاران درخصوص نحوه خدمات‌رسانی که توسط هیات امنای مسجد اعلام شد، بررسی و درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

رییس شورای شهر بیرجند بر حضور منصفانه و عدالت‌محورانه در مساجد شهر تاکید کرد و گفت: قبل از این دیدار در مسجدی در شمال شهر بیرجند، مشکلات و درخواست‌های شهروندان مطرح و بررسی شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم در حد قانون، بودجه و اعتبارات بتوانیم نیازهای شهر و شهروندان را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

محمودی‌راد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی مردم برای پیشبرد موضوعات شهری افزود: چنانچه فعالیت‌ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود قطعا کاربردی‌تر و با رضایتمندی بیشتر همراه خواهد بود.

وی هدف از ارتباط نزدیک و رو در رو با شهروندان را در راستای جلب رضایت آنان عنوان کرد و این دیدارها را در فضای صمیمانه و معنوی مساجد فرصت مغتنمی برای بررسی و رفع مشکلات محلات دانست.

شهردار بیرجند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان در مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان غفاری حضور یافتند و مطالبات اهالی این محله توسط هیات امنای مسجد مطرح شد.

اجرای فضای سبز شهرک گل‌ها، تعیین تکلیف کاربری ۲ قطعه زمین واقع در خیابان جابربن حیان، روکش خیابان جابربن حیان، بازسازی میدان جنب مسجد و اصلاح درختان سرو کمربندی از مواردی بود که در این نشست درخواست شد.