❇️  جلسه “کمیته برنامه ریزی شهرستان نهبندان” به ریاست مجید بیکی فرماندار و با حضور سایر اعضاء مدعو در محل فرمانداری به منظور توزیع اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور سال ١۴٠٠ برای متوازن سازی مناطق کم برخوردار به منظور اجرای طرح های بسیج سازندگی و قرارگاه مرکزی جهاد سازی و محدودیت زدایی سپاه و ساخت مساجد و حوزه های علمیه بر اساس پروژه های پیشنهادی سازمان بسیج سازندگی استان برگزار گردید.

? در این جلسه مبلغ ۵٧ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اعتبار در سر فصل های احیاء و مرمت قنوات، انتقال آب بوسیله لوله و احداث و بهسازی کانال ها، آبخیزداری و کنترل سیل، کمک احداث تکمیل، تعمیر و تجهیز حوزه های علمیه و مساجد توزیع گردید.

? مجید بیکی فرماندار نهبندان در این جلسه بر ضرورت شناسایی دقیق نیازمندی ها با اولویت مناطق مرزی و نقاطی که در گذشته کمتر کار شده و محرومیت بیشتری دارند، تاکید و خواستار همکاری دستگاه های اجرایی مربوط با بسیج سازندگی به منظور اجرایی پروژه های مشخص شده گردید.

? لازم بذکر است در این جلسه معاون فرمانداری، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیز حضور داشتند.