#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آغاز واکسیناسیون گروه ۷۵ سال به بالا  در خراسان جنوبی خبر داد.

دهقانی فیروز آبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال و بالاتر از امروز در استان شروع شده و ساعت حضور این افراد به مراکز مورد نظر از طریق تماس تلفنی اعلام می شود.

او با اشاره به این که امروز اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهر بیرجند راه اندازی شد افزود: به زودی دو مرکز دیگر نیز در بیرجند برای راحت تر شدن مراحل واکسیناسیون گروه هدف راه اندازی می شود.

دهقانی فیروز آبادی اظهار کرد: در شهرستان های قاین، فردوس و طبس در هر کدام یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی در نظر گرفته شده که به زودی برای انجام مراحل واکسیناسیون در این شهرستان ها راه اندازی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در حال حاظر گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر بدون نوبت می تواند به مراکز تجمیعی مورد نظر برای دریافت واکسن خود مراجعه کنند.

او ادامه داد: تا چند روز آینده ۲۴ هزار دوز واکسن جدید وارد استان می شود تا روند واکسیناسیون گروه های هدف بدون توقف ادامه داشته باشد.

دهقانی فیروز آبادی بیان کرد: خراسان جنوبی از برنامه زمان بندی واکسیناسیون کشوری عقب نیست و همچنین واکسن به تعداد به افراد مورد نظر وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: افرادی که امکان حضور آن ها به هیچ گونه در مراکز واکسناسیون وجو ندارد می توانند اسامی خود را به مراکز جامع سلامت که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هستند برای تزریق واکسن در منزل اعلام کنند.

انتهای پیام /  ط ا