پرویزی، استانداری توانا و چهره‌ای مدیر و مدبر ، قاطع در مدیریت استان

سال‌ها بود که این استان، حتی در دولت تدبیر و امید، عرصه‌ی یکه‌تازی مدیرانی شده بود که ضعف مدیریتی‌شان بر همگان مبرهن بود. طوری که گویی دیگر این استان در مدیریت کلان استانداری، مدیریتی با عزم راسخ به خودش نخواهد دید. اما حضور پرویزی با تفکری جدید، مدیریت عالی این استان را زنده کرد و مدیران استانی را به تکاپو انداخت. تکاپوی کار و خدمت به مردم محروم این استان. یک سال از مدیریت پرویزی در استان خراسان جنوبی می‌گذرد. سالی که به اندازه سه سال مدیریت استاندار قبلی این استان، پروژه‌های استانی پیش رفت و در کنار آن، اشفته بازار سیاسی استان همسوی دولت و دولت‌مردان شد. آشفته بازاری که هر روز قصه‌ایی پر غصه را در دوران مدیریت ایشان رقم زد. ولی  با صبر و شکیبایی و تدبیر این مدیر موفق به سرانجام مورد نظر رسید.

گویی این روزها پرویزی باید تمام سوء مدیریت‌های مدیران قبلی استان را (به جز رضایی بابایی) به دوش بکشد و در مقابل لابی عظیم نمایندگان سیاسی مخالف با دولت قرا بگیرد و در کنار ضعف مدیریتی حاکم بر دستگاه‌های استان که نشات گرفته از مدیران اسبق یا ناهمسو هست ، حامی بلامنازع جریانات سیاسی دولت نیز باشد.

پرویزی دیر به استان ما امد و ما دیرهنگام رنگ دولت تدبیر و امید را در این استان دیدیم. با یک‌ساله شدن مدیریت ایشان در استان،‌ می‌توان رشد فزاینده‌ی امید در جریانات سیاسی استان را، مهمترین نتیجه‌ی قابل تامل مدیریت ایشان دانست که در سه سال قبل از ایشان به ثمن بخس فروخته شده بود. چرا که مدیران و فرماندارهای استانی قبل از ایشان از یاران نزدیک و همفکر احمدی‌نژاد و جبهه‌ی پایداری بودند و پرویزی بود که با درایت و کفایت به کار این گروه مخالف و سنگ‌انداز دولت در استان پایان داد.

این روزها جریان سیاسی موافق دولت منتظر موج دوم تغییرات پرویزی است. موجی که موجب تداوم راه تدبیر و امید و روشن ماندن چراغی است که پرویزی در این استان برافروخته است. …

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله