احداث بزرگ ترین مجموعه ورزشی فردوس ۹ سال پیش پی ریزی شد اما این سالن ورزشی ۲ هزار متر مربعی در این سال ها دستخوش ماجراهای زیادی شده و هنوز به پایان نرسیده است تا مرهمی بر زخم نداشته های ورزشکارانی باشد که از کمبود و فرسودگی فضاهای ورزشی رنج می برند.

بارها رنج ورزش فردوس از وضعیت زیرساخت های ورزشی را از طریق جادوی قلم به گوش مسئولان رسیده اما شرایط در فردوس که روزگاری مهد ورزش استان بوده است و تیم هایش در بالاترین میدان های کشوری مقابل حریفان قرار می گرفتند، تغییر چندانی نکرده است تا جایی که بیشتر مکان های ورزشی فرسوده است و قدمت بالای۵۰ سال دارد یا طبق اصول ساخته نشده است. سالن ورزشی ۲ هزار مترمربعی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان به عنوان بزرگ ترین پروژه ورزشی از مصوبات سفر هیئت دولت دهم به این شهرستان است که با گذشت ۹ سال هنوز نفعی از آن نصیب ورزشکاران نشده است.

وعده تکمیل تا پایان دولت

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به این که سالن ورزشی ۲ هزار متر مربعی فردوس در فهرست پروژه های ملی قرار دارد، می گوید: این پروژه در طرح ۰۴۳ قرار گرفته است و وزیر در سفر به استان قول داد با تامین اعتبار تا پایان دولت دوازدهم به بهر برداری برسد.

به گفته «عزیزی» امسال هم اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است و به زودی عملیات اجرایی آن از سر گرفته می شود.